Page 21 - ORAN FR2013

Basic HTML Version

7
Genel Bilgiler
Amaçlar Faaliyetler Kurumsal Öneriler Ekler
2.
Kalkınma Kurulu’nun Görev ve Yetkileri
a)
Tek ilden oluşan bölgelerde Yönetim Kurulu’nda yer alacak özel kesim ve/
veya sivil toplum kuruluşları temsilcilerini ve iki katı yedeklerini sırasıyla
seçmek.
b)
Ajans’ın yıllık faaliyet ve iç denetim raporlarını görüşmek, değerlendirmek
ve Yönetim Kurulu’na önerilerde bulunmak.
c)
Bölgenin sorunlarına ve çözüm önerilerine, tanıtımına, potansiyeline ve
önceliklerine yönelik olarak Yönetim Kurulu’na tavsiyelerde bulunmak.
d)
Toplantı sonuçlarını Kalkınma Bakanlığı’na raporlamak ve toplantıya iliş-
kin bir sonuç bildirisi yayımlamak.
3.
Yönetim Kurulu’nun Görev ve Yetkileri
a)
Yıllık çalışma programını kabul etmek ve Kalkınma Bakanlığı’nın onayına
sunmak.
b)
Yıl içinde ihtiyaçlara göre bütçeyi revize etmek.
c)
Yıllık mali raporu ve kesinleşen bütçe sonuçlarını onaylamak.
d)
Taşınır ve taşınmaz mal alımı, satımı ve kiralanması ile hizmet alımına
karar vermek.
e)
Altı aylık ara rapor ile yıllık faaliyet raporunu Kalkınma Bakanlığı’na gön-
dermek.
f)
Ajans Bütçesi’ni onaylamak ve Kalkınma Bakanlığı’na göndermek.
g)
Genel Sekreterlik tarafından sunulan program, proje ve faaliyetlerin des-
teklenmesine ilişkin teklifler ile kişi ve kuruluşlara yapılacak yardımları
onaylamak.
h)
Ajans’a yapılacak bağış ve hibeleri kabul etmek.
i)
Personelin işe alınması ve işine son verilmesine karar vermek.
j)
Genel Sekreter tarafından belirlenen çalışma birimlerini ve bunlar arasın-
daki işbölümünü onaylamak.
k)
Genel Sekreter’i belirlemek ve Kalkınma Bakanlığı’nın onayına sunmak.
l)
Taşıt dışındaki taşınır malların alımı, satımı ve kiralanması ile hizmet alımı
konularında Genel Sekreter’in yetkili olacağı sınırları tespit etmek.